Mamzelle_Merve57 4 -5 gündür kakasını yapmıyor . aynı durumu yaşayan twcrübeli anneler ne yapmalıyım ?
Glsn7581 Mamzelle_Merve57 mama mi anne sütü mü belirtmemissiniz anne sütü ise normal ama siz yine de bol masaj yapın ıspanak yoğurt yiyin elma yiyin varsa balkabağı haşlayın yiyin
Oykunil Mamzelle_Merve57 biz mama İle besleniyoruz dr 4 güme kadar bekleyin olmazsa fitille yaptırım demişti
lalbg Mamzelle_Merve57 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal. Ama eğer sağıp veriyosanız sütün içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsiniz.
Mamzelle_Merve57 hiç bu kadr geçmemişti de o yuzden endişelendm acaba normal mi diye. gazını cıkartıyor iyide emiyor