22 aylık kızım UYUMUYOR! Kafayı yicem artık, ben memeden kesemedim. Çünkü memeye aşık, kıyamadım. Ama saolsun o beni gece hiç uyuymuyor yemin ederim aralıksız 5 saat uyumamışımdır. Gündüz tek uyku yapıyo ortalama 2 saat uyuyor. Sabah 7de uyanıyor tam olarak 12-13 gibi öğle uykusuna yatıyor. Akşamda 20.30-21.00 gibi uyuyor. Uyku saatleri hep düzenliydi ama gece kaç kere kalkıyoruz bilmiyorum. 2 kere kalksak valla dinlenmiş oluyorum! Gece her ağladığında meme diyo max 2 kere emziriyorum. Bu memeyi bıraksak düzelir mi??? Ben nasıl bıraktırcam onuda bilmiyorum çünkü babası yanına gidince nassıl ağlıyor anlatamam babasıda o kadar ilgili bir baba ki anlatamam! Adama git diyo anneee diye bağırıyor. Ya ben nasıl yapıcam bi yardım edin lütfenn, gece uyumadığım için sabah mal gibi oluyorum.