33 aylık ani karar ile kendimi ve oğlumu hazırladım pazartesi başlıyoruz diye dediğim gibi başladık da, 5 6 kez kaza yaşadık hiç kızmadım sabır çok önemliymiş, öğle uykusunu da takip ettim o zaman da yapmadı. Gece yatmadan önce bez bağlamadım, saat 1 gibi uyudu yatmadan önce çişimizi yaptık pijamaları giydik. Saat 4′e geliyordu ki sahur hazırlamaya kalktım, baktım kuruydu altı sahur sonrası uyandırayım dedim ama 5 dk geçti ki işemiş 😢😢😢 Hemen uyandırdım korktu haliyle 😔 üzerini değiştirip tuvalete gittik 40 dakika ayağımda salladım uyudu. Ben biraz kaldırmada geç kaldım, yarın yine uyandırıp tuvalete gitmeyi teklif edicem. Gerçekten zor ve yıpratıcı bir dönem. Kakasını yapmadı bile onu da ayrı düşünüyorum gerçekten zor 😔 Deneyecek olan, başlayacak olan annelere Allah sabır versin 😐🤧