Öncelikle çok geçmiş olsun. 1 gün yattık. 2 saatte 1 emzirdim çok şükür değerleri yarı yarıya indi. Hiçbir şekilde mama vermedim, etrafınızdakilerin sütün yetmiyor mama ver, şekerli su ver demesine hiç aldırış etmeyin. İyileştirecek olan tek şey anne sütü. İnsanlar hemen kolaya kaçıyor.