Eşim 10 seneden uzun süredir bel ağrısı cekıyor ve gittikçe kötüye gidiyor böyle olunca da doktorlar çalışamasın dedi ve biliyorsunuz ki geçim çok zor olmuş herşey ateş pahası 4 cocukla çok zor çalışamadıgı için evde gitmediği doktor kalmadı ameliyat ta önermiyor doktor buarada Avrupa da yaşıyoruz aldığımız yardım bin euro ama yetmiyor elhamdulillah buna da şükür sormak istediğim sirt ağrısına ne iyi gelir bildiğiniz bir kür varmı şimdiden teşekkürler