Benim de ilk çocuğum. 2 ay 15 günlüğüz. Çocuk gelişimi okumama rağmen, o kadar eğitim almama rağmen hâlâ çok pinpirikli bir insanım. 😀 Saatte 1 uyandırıp beslerdim 40 günlüğe kadar doktora söylediğim zaman çok kızmıştı. Uyandırmamı yasakladı. Şuan bazen 6 bazen 6.5 saat uyuyor kesintisiz. Vicdan yapıp uyandırdım geçen ona bile kızdı. 😀 Şunu öğrendim ki çok sakınmayacaksın herşey başına geliyor. 😀