giresun hayır yapmadım bi zaman sonra memeyi tutmamaya başladı dr durmadan bana alerjisi var dedi ama hiç kimse poposuna bakmadı yara varmı yokmu diye şuan mamasında peynir altı suyu var ve gayet içiyo seve seve sonuçda oda süt ürünü
pişman oldum keşke hep gögüsümü emseydi bebekler belli bir zaman bebek sivilcesi çıkartırmış egzama olurmuş çok fazla ıkındığı için mos mor oluyordu doktor bakmadan alerji dedi ne zaman ıkında kan geliyordu dışkısından sonradan aklıma geldi ama iş işden geçti