Kızlar 3 gündür koltuk altımda sivilce gibi bişey çıktı ama sivilce gibi ucu yok patlatmaya çalıştım patlamıyor yani iltihaplı bişeye de benzemiyor
Küçük ağrısız kaşıntı da yok
Neden olur sizce başına gelen var mı yazın lütfen doktora gitmeli miyim yazın lütfen…