Merhaba arkadaşlar İstanbul Avrupa yakasında daha önce diş yapıp memnun kaldığınız doktor oldu mu yaklaşık iki aydır dolgu ve kanal tedavisi için gidiyorum fakat pek memnun kalamadım hala ağrıyor dişlerim ön yan dişlerime zirkonyum yapılacak fakat güvenemiyorum doktoruma normalde de yaptırmak istemiyorum ama dişlerim hem diğer dişlere göre yamuk ve daha önce kanal geçmişi var ön dişlerine işlem yapıp memnun kalan var mı acaba