Anneler hayırlı sahurlar,birşey sorucam benim 2.5 yaşında bir kızım var yaklaşık 1 haftadır gece ağlayarak ve bağırarak uyanıyor nerdeyse 20 dk hiç sakinlestiremiyoruz bize de zara veriyor eline ne geçiyorsa fırlatıyor böyle bir durumla karşılaşan var mı ne olur başından geçen bilgisi olan yazabilir mi