prensesannesiiiiiiiiii Merhaba anneler kızım 4 ay 15 günlük 1 haftadır dili sürekli dışarda nedenini anlayamadım öncesinden yapmıyordu şurup veriyorum kaşıkla ondan sonra oldu
gokcekocyigit07 prensesannesiiiiiiiiii bebeğinin sosyal gelişimi ile alakalı bu aslında iyi bir şey merak etme her bebek yapıyor ayrıca da emme refleksi geliştiği içinde oluyor 🙂
Deletedmom_61 prensesannesiiiiiiiiii benim kızımda hep yapıyor hatta bazen ses çıkarıyor dil çıkartması çok hoşuma gidiyor
Banaannede prensesannesiiiiiiiiii 4 ay 14 günlük benimki de yapıyor özellikle beniö yüzüme baka baka yapıyor çok tatlı 😊
Rainnnn prensesannesiiiiiiiiii benimkide o ayda tam dil çıkarmayı öğrendi şimdi 5 aylık unuttu şimdide tükürüyor allahım yarabbim ya 😂