Duyguuuus bende aynıyım malesef tekim ama yanımda milyonlarca insan da olsa bebeğimin düzenine karisilmasindan hoşlanmıyorum o yüzden bebeği tek sen kendine alıştır ki sana ayak uydurdum yani ben öyle yaptım mesela birde bebeğin ne kdr büyük olursa olsun uykusunu senden uzakta alıştır böyle uyursa daha verimli uyuyir ben bebeğimi uyutmuyirum karnını doyurup oynayıp ihtiyacını karşılıyorum sonra uyuması için yatağına bırakıyorum bu daha verimli sen uyutmaya caslitukca o uyumuyir çünkü