Kumsallluysal Ferda94 serum fizyolojik ile temizleyin benim de bebeğim öyledi ve hala öyle 3 aylık şuan onla tamizliyorum rahatlıyor
gokcekocyigit07 Ferda94 Otri bebe serum fizyolojik seti almanı tavsiye ederim, bebekler 20.günden sonra ihtiyaç duyuyorlar, epey rahatlıyor 🤗
Gul-42 Ferda94 serum fızyolojık tek bsına yeterlı olmuyor aspiratorde al netten izle çek burun tıkalı uyumaz emmez aglar bır an once temızle bnce cnm
Kumsallluysal Ferda94 evet arada öksürük de yapar tıkalı olduğu için balğam çıkaramıyor o yüzden burnunu temizlemeniz gerek şırınga ölçüsü 2.5 luk alın