Asafemir 3 ay oldu doğum yapalı ara ara kokuma dokununca damarlarımda elektriklenme gibi oluyo sizdede var mı ya ??
Deletedmom312 Asafemir bende de geçen avm de asansör çağırmak için düğmeye bastım elektrik çarptı veya başka birseye dokununca öyle çok oluo toprağa basmak iyi gelir herhalde
Zeynebimmm Asafemir bırı dokununca çarpıyo hemen bazen küçücük bı elektriklenme bazen canım yanıyo toprağa bas cıplak ayakla toprak elektrıgı ceker derler