hepbahar123 yusufmertmom gündüz 4 kez mi gece kac kez degisiyorsunuz bir de sleepy mi kullanıyorsunuz pişik yapmadıysa cok iyi
minikprensannesiiiii hepbahar123 Canım ben oğluma 3 numara da kullandım 4 de ama bana kalıpları aynı geldi 4 +aldım oda aynı 4 gibi çıktı ya
minikprensannesiiiii hepbahar123 Bio natural da mı küçük canım benim kullandığım da natural küçük ya sevemedim ben sıkıyor çocuğu
hepbahar123 minikprensannesiiiii ben begendim 2 numaraya göre güzel ama 3 numaraya geçis yapmam gerek de diyorum 4le farki yoksa 4 mü alsam
minikprensannesiiiii hepbahar123 4 al bence canım ben iki bez arasında ki farka baktım aynıydı ama yine sana kalmış bir şey
minikprensannesiiiii hepbahar123 Midi küçük oluyor genelde midi (4,9 kg) arası yazıyor ama benim oğlum 8 kilo maxi bile sıkıyor sleepy sanırım önleme geçeceğim
hepbahar123 minikprensannesiiiii o nasılmış ? Ya hiç sorma hrle o kenarlarindaki lastikler var ya ben artık onları elle geriyorum bazen tırtıyodum çok iz yapiyor çocugun bacağı kızariyor bez de ideal olmasına rağmen ben de değistirme kafasında olabilirim