Minikprenses_1 belki 1 sene nasır mı siğil mi bilemediğim bişeyle dolaştım artık ağrı yapıyordu tam ayağımın altındaydı. Saçma gelmişti hep ama domates olayını denedim. Ortadan kesip ayağıma streç filmle sabitledim çorap giyip yattım 3 gece yaptım. Çok fazla şişti büyüdü resmen. Sonra bıraktım yapmadım. Aradan birkaç gün geçti git gide küçüldü 1 sene boyunca olmadığı kadar. Sonra bi akşam baktım kenarı kalkmış. Ordan tutup çekip koparttım ama canım hiç yanmadı. Ardından izi bile kalmadı. Şok geçirmiştim. Bidaha da tekrarlamadı. Domates bende gerçekten işe yaramıştı. Bilmiyorum denemekten zarar gelmez diyerek denemiştim belki siz de denemek istersiniz