NesliElisa yusufmertmom hipp kullanıyorum acaba şekeri az midir? Bir de kaşık ile içiyor ama biberon ile içmek istemiyor
yusufmertmom NesliElisa evet olabilir şekeri az canım. Kaşıkla içmesi daha iyi hatta kaşık biberonla daha kolay olur sana
NesliElisa yusufmertmom aslında biberon ile anne sütünü bile zoraki içen bir kızım var 😄 benim kız biraz sıkıntı 🙈😄 değişik bir bebişe sahibim 😍 bir gün emzik ister bir gün istemez bir gün mama ister bir gün istemez değişik bir miniko🐣😄