Momylion Sezeryan doğum yaptım bebeğim 57 günlük karnım çok ağrıyor adet sancısı gibi o yüzden merak ettm hemen olurmuyum
Asafm1- Momylion bende sezeryan ile doğum yaptım bebeğim 2ay25günlük oldu henüz olmadım şurda bekleyim
gokcekocyigit07 Momylion lohusalık bitti 10 gün sonra oldum ama herkeste farklı mesala arkadaşımın 7 ay oldu daha hiç regl olmadı 🙂 bir kontrole de git istersen
Momylion nurella0 kişiden kişiye değişiyor tabi ama sezeryan sonrası böyle ağrı normal mi acaba bilemedim😑
patiseverr_ Momylion evet canım olmustu yanlış hatırlamıyorsam . Hamilelikten önce agrım cok olmazdı doğumdan sonra sancımda cok oldu
Momylion gokcekocyigit07 kontrole gitmedim yani doktor bir hafta sonra kontrol etti sonra çağırmadı benimde aklıma gelmedi gitmek ama yarın gidicem
gokcekocyigit07 Momylion ben doğumdan sonra 3 defa gitmiştim doktoruma, 10. gün 20. gün ve 40.gün şeklinde ihmal etme git bence de