Merve2208 Kızlar bademciklerim çok şişti yutkunamıyorum ilaçta kullanamıyorum emzirdiğim için ne yapabilirim öneriniz nedir emzirirken kullanabilen ilaç varmıdır
BenMathilda Merve2208 Merhaba, ben de yeni öğrendim ikidir boğaz ağrısını ilk günden kesiyor Dynavit pastil kullandım sabah akşam ve ilerlemeden geçti şükür
balanne_20 Merve2208 ilaç olarak bilmiyorum da benimde olmuştu bol bol ılık suyun icine limon dilimleri ve bal koyup içmistim
yusufmertmom Merve2208 emzirmelerinde kullanabildiği antibiyotikler var , bence bi doktora gidin çok ilerleyince evde geçirmek kolay olmuyor. Sıcak ballı su içebilirsin
Merve2208 BenMathilda merhaba sanırım benim pastillik bi durumum kalmadı ilerledi malesef bademciklerimde büyük olunca hemen ilerliyor ateş halsizlikte oldu faranjit oldum büyük ihtimal
BenMathilda Merve2208 hmm oyleyse antibiotik icmeniz gerekir daha da ilerlememesi adina, cok gecmis olsun 🙏
Oguuu26 Canım bende yazın öyle olmuştum çok üşütmüşüm boğazımı ağzımın içine kdar yara çıkmıştı en sonunda gittim antibiyotiksiz geçmedi emziriyordum ona göre veriyor doktorlar sıkıntı yapma