Sevgili Anneler, oğlum köpek dişlerini çıkarmaya başladı (23 aylık) dişler görünüyor. Fakat diş etine bir kaç gün önce boş oyuncak kutusunu düşürdü plastikti. O günden sonra üstteki diş etleri kırmızımsı morumsu bir renk oldu. Bulunduğum yerde diş hastanesi var fakat pedodonti doktoru çarşamba günü gelicekmiş. Bu sebepten götüremedim. Eczacım besvita jel ve ağrı kesici verdi. Sizce bir sorun olur mu diş çıkartırken diş etlerinin şişmesi ve kırmızılaşması morarması? Korkuyorum açıkçası birşey de yemiyor. Jeli sürdükten sonra besleyebildim. Dönüş yapan olursa çokça sevinirim.
Hayırlı Ramazanlar 🌙