Nzliglsuleyman Bebeğinde doğum lekesi olup ilaçla tedavi ettiren var mı ne gibi yol izlendi bilgilendirirseniz bilgisi olanlar
agacsizkoala Nzliglsuleyman benim oğlumda var , hem hap tedavisi hem damla tedavisi kullandık, sonradan daha patlama tehlikesi kalmayınca (çok şiş ve sertti) şuan h birşey kullanmıyoruz zamana bıraktık ve kendi kendine küçülmeye gidiyor
Sarikuzumalp Nzliglsuleyman Facebook da hemanjiomlu çilek kardeşler diye bir grup var oraya bakmanızı öneririm.
derenay Bebeğiniz kaç aylık benim üç aylık oldu hafifledi alnının ortası burnu komple dudak üstü ful kıpkırmızıydı azaldı yavas yavas