Melekmls yaa geçen sene de aynı şey az kalsın benim başıma geliyordu. Azı dişlere kaplama yaptırırken ön dişlerim yamuk onlara da gel estetik gülüş yapalım dedi önce kabul ettim sonra araştırınca çok zorlu ve memnun olmayanı görünce vazgeçtim. Eğri olsun ama kendi dişim kalsın diye. Azı dişlere kaplama yaptırdım ona bile bin pişman oldum 1 yıldır doğru düzgün yemek çiğneyemiyorum. İnşallah en kısa zamanda alışırsınız