Merve_35 Kızlar cuma sezeryan doğum ile miniğime kavuştum.cumartesiden beri belden aşağım patlayacak gibi ayaklarım fil ayağı resmen bacaklarım şişlikten geriliyor.bu durumu yaşayan var mı ?doktorum bol su ve idrar diyor ama daha giden bişey yok
_YanakReisinAnnesii Merve_35 bende aynı şekildeydim ayaklarımın üzerine basamıyordum ağrıdan , doktorum ayaklarını yüksekte tutmaya çalış demişti, yüksekte olacak şekilde ayaklarımın altına yastık koyup uyuyordum özellikle gece boyu birkaç gün içinde inmeye başlamıştı
gokcekocyigit07 Merve_35 bende yaşamıştım ama ben soğuk su içtiğim için oldu, zamanla bol su ile de geçti 🤣 ayaklarım hamilelikteki göbeğimden bile büyüktü ay yeniden o hallerim geldi şu an aklıma 🤣🤣 bir de lohusa psikolojisi ile ağladım böyle kalacak çocuğuma nasıl bakarım diye 🤣🤣🤣 endişeni çok iyi anlıyorum ama bol su ve zamanla geçiyor 🤗 bu arada hayırlı olsun 🌺
ezgiiturkk Merve_35 bende spinal sezeryan olalı 8 gün oldu canım. Ayaklarım ve ayak bileklerim davul gibi ve aşırı kaşıntı var o bölgelerde. Doktorum bol su, ılık tuzlu suya hergün ayalarını yarım saat koy dedi ve ayaklarının altına yastık koy öyle yat dedi. Bu dediklerini sadece 1 gündür uyguluyorum ağrılarım yeni azaldığından. İnşallah hepimize faydası olur 🙏
Ebubekirinannesi16 Merve_35 normal daha yeni doğum yapmışsın bende sezaryen oldum yavaş yavaş eski halime döndüm ama su her anımda vardı hep içtim süt yaptığı içinde günde 2.5 litre içiyordum bide su içme alışkanlık meselesi içemeyenlerde var içebiliyorsanız su için geçmiş olsun inşallah 🍃
_YanakReisinAnnesii Merve_35 ama daha çok yeni sen devam et birkaç güne faydasını görürsün inşallah bende tamamen inmesi 10 günü geçmişti
minikoglum28 Merve_35 Çok normal. Bol su ile ancak ödem gider. Sabırlı olmak gerekiyor güzel anne ☺️🌼
Ftsolgn Merve_35 ben de hamilelik sürecinde ödem in ö dünü yasamadim ama epidural normal doğum yaptım. Doğumdan sonra vücudumun her yerinden devasa odemler oluştu. Hele bu işten en çok ayaklarım nasibini aldı. Ayak parmaklarımi bukemedim bile doktorum bol su icmemi söyledi biraz da hareket etmem gerektiğini. 1 hafta içinde gitti size de çok geçmiş olsun. Umarim en yakın zamanda vücutlarının toparlanir
Omertugra20 Merve_35 bende yaşadım doktorum o zaman bu olacak birşey yapacak birşey yok ayaklarını yüksekte tut demişti 3-4 gün sonra geçti gitti
Busraata Merve_35 10güne tamamen kurtuluyorsun merak etme canım.Hamileyken ödemim olmadı dogumdan sonra bildigin davul gibiydim rahat ol bol su iç sıvı tüket
Birannebiryagmur Normal dogumdan sonrada olabiliyor bende dogumumun ertesi gunu yasamistim kendiliginden gecti bir sure sonra