Hanımlar merhaba oğlum 15 aylık bu aralar herşeyden korkar oldu insanlara pek yaklaşmiyor tanıdıkları bile olsa mesela amcası?Yakın komşum var onun kızı var 16 aylık onun çığlığı dan korkuyor o yanına gelince korkuyor tavuktan,horozdan kediden korkuyor.oyuncak hayvan figürlerinden korkuyor babasının hapsirigindan korkuyor benimkinden korkmuyor anlatıyorum sürekli korkması için ama agliyo hemen .Bu neden olabilir?doktora götürmek gerekir mi ??Bı de bizim uyku düzeni o kadar kötüleşti ki tek uyku yapıyoruz epeydir tek uykuyla genelde 8-8.5 ta uyumuş olurdu son 1 haftadjr 10dan önce uyumuyor gündüz az uyku yapsa da çok uyku yapsa da boyle saçma bı hal aldi.Zateb deliksiz uyku yok da bı de geç uyuyunca hiç uykusunu alamıyor sabah çok huysuz uyanıyor var mı çözümünüz??