kucukoglum_1 kızımın alnında ve elinde çıktı,doktora götürdüm ilaç var verirsem yakar dedi canı acır diye almadık ☺️
Anneme gittim komşusu gördü 3 hafta boyunca her çarşamba getir üstüne okuyacam geçer dedi,3 çarşamba götürdüm alnındaki geçti elindeki de soyuluyor şuan 😊 eğer etrafınızda bi hoca falan varsa sorabilirsiniz