Misipisi35 Hanımlar kizim muhtemelen 8.5 kg falan. Bu bebek bezi nasıl prima çok güzel ama pahali alternatifi olur mu. Kilot bez mi cirtli bez mi sizce
gamzeli34 Misipisi35 gündüzleri sleepy gece prima primum care kullanıyorum benim kızımında kilosu aynısleepy çok küçük prima ya göre cırtlı alın kesinlikle bacaklarını kesiyor
Keremardam Misipisi35 sleppy extra kullanıyordum ecology aldım denemek için 6500 kg 3 numara gayet ideal. Bence çok başarılı bütün gece kalıyor hiç taşırma olmadı. Ayrıca ıslak mendili muhteşem hepsini denemiş anne olarak söylüyorum gayet kalın ve yumuşak.
Misipisi35 Yamanikomm primadan memnunum ama pahali baby turco kullandım ama begenmedim bide bunu deneyeyim diyorum
Gulsahciim Ben kullanmaya başladım 3 numara gayet iyi sızdırma taşırma pişik vs olmadı ama yine de gece prima kullanıyorum gündüz buna geçtik
Gulsahciim On gündür falan var gece de elimdeki prima bitince denemeye başlıycam bebeğim 3 ay 23 günlük
BalYapanSinek Ben çok memnunum. Kızım 14 kilo. 6 numara kullanıyorum. Islak mendilleri de çok hoşuma gitti kalın diğer mendillerinden.
Elf95 Misipisi35 bence 5 alın benim bebeğim 7700 4 kullanıyorum bacaklarını sıktı, birde erkek bebekte sızma yapıyor benimki erkek sürekli yandan sızılmış şekilde uyanıyor. Ama ıslak mendil çok iyi