mihrosum Scooter alan arladaslar hangi marka önerirsiniz? Ya da şunu asla al,alma dediğiniz bir ürün var mı? Tesekkur ederim 🌸
Vera1810 mihrosum bende burda durayım kızım her gördün de istiyor. Adınıda kay kay koymus arkadasının var. Rüyasını bıle görmüş bazen kay kaya bindim düştüm diye anlatıyor 😂❤️
Minikmucizemmmmm Bütçe var ise bence xaomi mitu öneririm 2 yaşa gelmeden evde denedi öğrendi şuan 34 aylık uçuyor😁 sürüş çok kolay , dengesi çok iyi dönmesi çok rahat vs
Princessmom1 Minikmucizemmmmm merhaba biz de ondan aldık ama pek cozemedik nasıl dönüyor bu çok yavas
Vanilya Minikmucizemmmmm Merhaba bende çok Merak ediyorum. Kızım şu anda 23 aylık. Alsam kullanabilir mi acaba
mihrosum Color gecen hafta baktıgmda 550 tlydı suan 1000 tl gunah ya neden boyle yaptılar bu fiyatları beklesem mi artar mı acaba
mihrosum Vera1810 hahahah cok tatlıymış masallah. Valla benımkı her gordugnde kıyametler kopuyor en sonu alayımda rahatlayımm. Gercı benim kız gordugu herseyı istiyor 😂 ama biraz bekleyrcem gecen hafta xiaomi 550 gibii bir fiyatı suan 1000 tl
Vera1810 mihrosum onlarda çok pahalı ya vallahi sizn ki ne kadarlık benım kız 30 aylık sayılır. Bıme renkli ışıklı gelecekti bakın isterseniz.
BuzluKahve mihrosum Kızıma Micro almıştım. Bütçe uygunsa en iyisi Micro, ikinci en iyi de Globber. Ama oğluma Decathlon aldım diğerleri uçmuş. Çok sağlam bu da.
Deletedmom_109 mihrosum biz de Xiaomi aldık. Gerçekten fiyatları o kadar arttı ki kimseye önermiyorum hiçbir şeyi 🤷🏻♀️ ederi en fazla 400 lira olan şey olmuş 1000 lira. Olumlu yanları denge sistemi çok iyi düşmesi çok zor. Çocuklar çabuk kavrıyor. Oğlum sevip sürdüyse bütün çocuklar sever. Olumsuz yanları ne gerek vardı bence tabii bu 😁 🤷🏻♀️ decatlonun scooterina da çok iyi diyorlar denge açısından oturduğumuz sitede kullanan çok. Bir deneyin ben decatlona gidip denesin. Mi store’a gidip scooteri da deneyebilirsiniz.
mihrosum Deletedmom_109 canım decathlon hangisi acaba yazınca bir suru cıkıyor. Ya acılan post bile var daha 2 hafta oncce 500du gecen hafta 550dı bu hafta 1000 tl yazık gunah bu insanlara
Deletedmom_109 mihrosum ben Xiaomiyi aldıktan sonra gördüm onları net bilmiyorum. Ama renkleri turuncu ve sarı renkli olduğunu biliyorum. Bence mağazasına gidin çalışanlar yönlendirir sizi.
Tecrubelianne mihrosum ben de bu hafta almayi dusunuyorum trendyoldan bikac tane favoruye ekledim isikli olanlardan bakalim sansimiza nasil cikicak.benim butcem 200 250 civari o fiyatta olanlari ekledim