Asel20ava bende 40 cıktık dan sonra kullanmaya başladım ama bizim gafyogımız gibi değil yastık da yatıs seklı. Küçğk bebek yastıkları var yumusak yatınca seklonı alıyor belinden yularıya koyuyordum. Omurilik düz kalıyordu. Şuanda da kendi kullanmıyor hareketlenmeye başladı yastık dan düşüyor korkup uyanıyor diye yatırıyorum. 6 ay 22 günlük kızım