Cery normal doğum yaptım anestezinin etkisi geçmeye başlayınca bende de aynı ağrılar olmaya başladı. Özellikle alt değiştirirken bıçak gibi batıyor. Şuan 1.5 ay olacak doğum yapalı hafiflemiş durumda ama ara ara sızlıyor ne yazık ki bu ağrının bir çözümü yok 🥺