Silacnr011 benim bebeğimde öyleydi bizde 40 günlükken doktora götürdüğümğzde söyledik çok emdiğinden oluyormuş bebeklerde bizimki kolikti hiç durmuyordu sadece memede duruyordu sürekli memede olduğu için gazda yapıyordu uyurken bile inliyordu dediğiniz gibi öyle bişey varsa ona dikkat edin yine doktorunuza danışın tabiki ama ben emzirme saatlerini düzenlediğimden beri düzelmişti