Bebeğim 4 aylık sureklı elı agzında agzı akıyor dıs cıkardıgını dusunuyorum emmıyorda eskısı kadar uykularıda azaldı calpol verdıkce rahatlıyor bıraz ama cokta suruba sarılmak ıatemıyorum dıs kasıyıcılarını verıyorum bıraz ısırıyor aonra sınırlenıp atıyor. sizin kullandıgınız rahatlatıcı jel vs ılac varmı anneler