Keppi aslında sütün sanıldığı gibi bi faydası yok bebeklere, daha çok kansızlık ve hazımsızlık yapıyor.. Ben vermedim uzunca bir süre, 18.ayda bi yudumluk denettim ama zaten benim oğlan tadını sevmedi. 22.5 aylıkken memeden kestim onun üzerine meme istediğinde süt verdim azcık teselli olsun diye 😅 şimdi günde 1 çay bardağı kadar anca içiyodur, uyku öncesi veya kahvaltıda içirmiyorum..
Bizde gaz yaptı süt gece boyu uyuyamadı, o yüzden laktozsuz dost ya da içim süt alıyorum ben..
Bal konusunda da çok ısrarcı olmadım, 1 yaştan sonra ara ara kahvaltıda tereyağ üzerine bal verdim. ama daha çok pekmez tahin karışım seviyor benim ki ya da kuşburnu marmelatı..