8 günlük bebeğim var 🥰 Bebeğim saatlerce emiyor
Bu sabah da akşam da 3er saatten toplam 6 saat emdi mesela. Gün içinde emdiklerini saymıyorum. Çok şükür sütüm var, emzirmesem akıyor. Yani doymama ihtimali yok çişini de yapıyor güzel besleniyor. Ama neden bu kadar çok emiyor.. hiçbir şeye vakit ayıramıyorum. Hiç düzelmeyecek mi.. şimdi lohusayım ya kaynanam ya annem geliyor ama beni tek bıraktıklarında da böyle devam ederse ben ne yapıcam.. çok yoruyor beni.. mama vermek istemiyorum sütüm varken ama bu aksam 3,5 saat emince 2 ölçek verdim mecbur. Mamaya karşı değilim sadece biberona alışıp memeyi bırakmasından korkuyorum. Sizde de durumlar böyle mi? Arkadaşıma soruyorum bebeği 30 dakika filan emiyormuş maksimum.. off..