Ezoli35 Arkadaşlar oğlum 45 günlük karnı doyuyor gazını çıkarıyor dışkıda sorun yok.uyutuyorum yatağına koyana kadar uyanıyor sonra ağlama krizleri??? Neden olabilir bu durum? Ağlamasından katılcak diye korkuyorum
fatima Ezoli35 gazı olabilir. bi kere çıktı tamam bitti diye bir şey olmuyor maalesef çok gazı olabilir
Annee Ezoli35 gzdan benmki dün yne oldu calpol verdm uyudu sonra bdaha öle krize grmedi şuan gülüyo falan
Mavilim55 Ezoli35 benim oğlum da 42 günlük bugün aynı şekilde emmek istiyor emerken uyuyor koyuyorum uyanıyor ama gazı var galiba uyurken kivraniyo
durupelin Ezoli35 kolik bebekler ztn kucakta sakinliyor benim kızımda öyleydi taa ki gaz sancıları bitene kadar tabi sonra tam kucaktan inmez oldu cani sağolsun ne diyim 😊
Defnesuram Ezoli35 Benim kızımda öyleydi yatağa geçince ağlama krizine giriyordu 6 aylık olduk ama hala ara ara yapıyor bunu ay sonlarına doğru fön açıp sakinleştirip yatağına bırakırdım uyurdu kolik olabilir