Esraburkay 1 kere hastaneye götürdüm çocuğumu. Çelişki yapacak ne keyfim var ne moralim var benim bir dünya param gitmiş. Önümde doğumum var az kaldı. Eşimin kenara koyduğu paraya para kattım ne zamanlar. Harçlıklarımdan. İyi kötü zararla ihtiyaç sahibi olan birinin işi görülsün istiyorum 1700e kadar düştüm duurmum olmadığı halde. Bakalım hayırlısı