biruykusuzanne Bilenler vardır ilanını. Fotoğraf önceki ilanda mevcut telefondan silindiği için bulamadım. Önceki postumdan bakabilirsiniz. Fiyatı baya düşürdüm. 3 bine almıştım dolaptan 3 hafta önce banada kusurlu geldi bir kez kullandım ben mecburiyetten. Düşünen varsa görüşebilriiz
Smy3203856 biruykusuzanne üzüldüm araba bayağı hırpalanmış duruyor keşke 3000e sıfır araba alsaydınız ikinci el işine girmeseydiniz. İnşallah alan çıkar
Esraburkay biruykusuzanne bi dediğiniz bi dediğinizi tutmuyor daha öncelerdeki postunuzda teşhir ürün olarak aldım demişssiniz şimdide sıfır ürün diye gösterdiler diyosunuz
biruykusuzanne 10sare ben ürünü hiç kullanmadım bir sefer mecburiyetten hastaneye götürdüm tekerlerde jelatini de duruyor. Sökersen yepyeni. Sadece kozmetik kusurları var aksamında hiçbir problem yok sapasağlam
biruykusuzanne 10sare kutusu bile yoktu bana gönderdikleri de poşete koyup göndermişler çizikler de muhtemelen kargoda oldu. Sarmamışlardı bile patpatla. Bunun ücretine çok ihtiyacım var. Doğum param olucak inşallah. Kaçıncı postum bilmiyorum umarım alan çıkar…
biruykusuzanne https://imgyukle.com/i/E7QntI https://imgyukle.com/i/E7QRyA https://imgyukle.com/i/E7QkmU https://imgyukle.com/i/E7Qo6H https://imgyukle.com/i/E7QVi1 https://imgyukle.com/i/E7QrOG https://imgyukle.com/i/E7QyUS https://imgyukle.com/i/E7QCAb https://imgyukle.com/i/E7QQRf https://imgyukle.com/i/E7QYsR https://imgyukle.com/i/E7QTCc
Ates_mami biruykusuzanne 3000 mi. Cok çok pahalıya almışsınız. Neden satıyorsunuz ki. Jelatinli demişsiniz ama bu baya baya kullanılmış. Bizde de fit var. 5 yıl önce aldım. 3 çocuk büyüttüm bu arabayla. Gayet sağlam kaliteli birşey. 3 çocuk daha rahat büyütür de o sizde olan çizikler biz çok kullandığımız üstelik dikkat etmediğimiz halde cizigi yok. Öyle hassas birşey değil yani. Kolay kolay çizilmez. Düşmüş gibi çizik var burda. Birde neden dolaptan geldiğinde kusurunu görüp iade etmediniz
biruykusuzanne babyfaceee bana atılan fotoğraflar çok farklıydı. Tabiri caizse dolandırıldım. Henüz 3 haafta oldu alalı bana da bu şekilde geldi. Birsğrğ zararla satmak istiyorum artık
10sare biruykusuzanne canımsın rabbim sana o parayı hemencecik göndersin bana daha. Hafif birşry lazım çok teşekkür ederim inş alan birisi çıkar
2cocukannesi__ biruykusuzanne nerden dolandirildiniz dolap uygulamasindan mi 3 bine gider sıfır alırdım niye 2.el almayı tercih ettiniz 🙅♀️ urun anlatıldığı gibi gelmediyse iade yapabilirdiniz
2cocukannesi__ babyfaceee onay verildi hiç birsey yapmıyorlar 3 bine gider sıfır alırım bu arabalar tam hantal
biruykusuzanne babyfaceee çok kötü oldu. Bir hevesle aldım. Hevesim kursağımda kaldı 3 bin lira verdim 1700e satıyorum daha da düşük veremem bende asgari ücretle geçiniyoruz. Haftaya doğumum var doğum parama katıcam bunu da inşallah biri çıkar dua edin nolur
biruykusuzanne 2cocukannesi__ bunlara benimde aklım eriyor sağolun… Orada da görüntülü görüştük bana sıfır kutulu ürün gösterdiler aynı ürünün ona güvenerek aldım havale verdiğimiz için de ücretimi alamadım.
biruykusuzanne Ürünü ben kullanmadığım için yazdıklarınızı cevap veremeyeceğim. Ürünün böyle olduğunu bilseydim 3 bin zaten vermezdim. Bana atılanlar çok farklıydı görüntülü aramada sıfır araba gösterildi. Havale ile aldığım için ücret iadesi alamadım adrese iade yaptım aynı geri gönderdiler.