Bebeğim 4 aylık olucak. Bazen katıla katıla ağlıyor bezini açıyoruz rahatlıyor. Bazen çiş yapmamış oluyor şöyle bi bezi gevşetiyoruz çiş yapıyor. Bazende pipisi çok hafif beze yapışmış oluyor bu yapışma durumunu yaşıyan var mı? Sünnet oldu 2 ay önce. Bez ıslak kalıyor da mı yapışıyor nedir anlamadım 🧐