ahkalbimm bebeklerde 2 yaştan önce solaklık gibi bir kavram olamaz. İki elini de eşit şekilde kullanması gerekir kullanamıyorsa bir sıkıntı vardır. Kalp damarlarından birinin tıkalı olması, serebral palsi gibi… Bir an önce mr ınızı çektirin. Doktora başvurmakla çok iyi etmişsiniz. Umarım en hafif teşhis konulur.