Oğlumda da kızımda da ilk dişleri çıktığı andan itibaren parmak dış fircasiyla ki dış cikarmadigi dönemde bile karbonatlı suyla muhakkak ağız temizliğini her daim yaptım.oglumda da 15 ay parmak dış fırçası sonrasında bebek dış fircasina geçiş 3 yaş itibariyle artık tükürme refleksi geliştiğinden dış macunuyla devam ettik şuan 1 yaşında kızım aynı şekilde doktorumuzda böyle tavsiye etti 15 aylık olana kadar parmak fırça 15.ayda dış fırçası 3 yaş itibariyle macun günde 2 kez