Mommyyigit Kızlar sezaryen dikişinizin olduğu yere krem sürüyormusunuz benim orası kırmızı şiş gibi duruyor doktorum bi sıkıntı yok dedi ama böyle bazen açıyor gibi olup geçiyor doğum yapalı 4 ay oluyor siz de de oluyor mu böyle krem sürüyor musunuz ya da
Sunshinemom Mommyyigit 7,5 ay oldu ay açıkçası orası umrumda bile değil valla bakmıyorum bile ne halde😂😂🤭🤭
Alazgizem Mommyyigit benimde 4 ay oldu arada sızlar agrir … kirmizilik kalior canim ama zamanla duzelir azda olsa gibime geliyor..
Tazemom123 Mommyyigit Ben de 3 ay önce sezaryen doğum yaptım, krem filan sürmüyorum. Göbekten dolayı yarayı doğru düzgün göremiyorum bile 🤦🏻♀️ Bide benim göbeğim hala uyuşuk yara olan yerler filan. Sizde de öyle mi acaba?
nelmali Mommyyigit krem sürmedim hiç agrım arada oluyor hatta üşütürsem ayaklarımı falan doğum sancısı gibi vuruyor 6 ayi geçtik artık hala kırmızı bazen sönüyor rengi bazen ilk gun gibi oluyor bir anlam veremedim ben de 🤷🏻♀️
nidas_mom Mommyyigit krem mrem sürmedim hiç 8.ay olmak üzere öyle kırmızı kırmızı değil ama belirgin yinede hala dikiş etrafı içerisi özellikle karın bölgem acıyor ve ödemli gibi bende ne zaman geçer merak ediyorum
FoamSea Mommyyigit ben 1,5 ay önce oldum sezaryen sabah akşam krem sürüyorum. Sabah contractubex akşam avene iz kremi Şuan için yorum yapamıyorum ama benimde kırmızı çizgi şeklinde henüz ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum 🤷🏽♀️
Zlm Mommyyigit bana hastaneden çıkarken bı krem vermiş bir süre onu sur demiş onu hatirlamiyorum ama ondan sonra birde estetik için bı krem verdi bir sürede onu kullan dedi
Svlykdr Mommyyigit kremi boşver bulabilirsen orjinal ev yapımı sarı kantoron yağını her gece sür ameliyat izi dışında vücut çatlağı da yok ediyor 🙂
Taze_aannee KıZlar bende 20 gün önce sezeryan oldum hamilelikte çok kilo almadığından sanırım çok bir şişlik kalmadı. Vücut konusunda çok takıntılıyım bu sezeryan göbeği tamamen ne zaman gider ? Veya az da olsa kalıyor mu
Mommyyigit Taze_aannee evet benimde duruyor 4 ay oldu kilo verdim bayag ama göbeğim az da olsa var korse de kullandım anlamadım Niye böyle