Semaakdeniz Arkadaşlar merhaba bebeğinizin eline yemesi için kaçıncı ayda yiyecek verdiniz ben korkuyorum bi türlü cesaret edemedim boğazında kalır diye bebeğim 7 buçuk aylık bilgilendirseniz beni eyer çok mutlu olurum
Hipatya Semaakdeniz 7. ayda önüne ufak ufak bölüp koyuyordum brokoli havuç karnabahar vs sonrasında daha büyük parçalar vermeye başladım fazla gelince ağzından çıkarırdı ama gözümü hiç ayıramıyordum
Ayssss1 Semaakdeniz 6. aya başladığımızdan beri veriyorum ben krep pankek kek yada sebzeleri haslayip onune koyuyorym veriyorum bazen bu saydiklarimi yiyor bazen yere dokuyor yada iki uc defa kemirip atiyor 😂 9 aylik olduk
sarmaliklahana Semaakdeniz 6 ay 21 günlük kızım. 5.aydan beri veriyorum yiyebildipini yiyiyor yemediğini döküyor ama tutmayı agzına götürmeyi falan öğrendi bu sayede. Dişleri yok ama çiğnemeyi öğrendi bizi taklit ederek. Ben eline veriyordum ama hep gözüm üstündeydi. Damagı ile suanda bile elmayı falan koparıyor mesela hemen parmagımla agzından cıkarıyorum tekrar devam ediyor 🥴😆
rosesbabys Semaakdeniz 7. ayından itibaren vermeye başladım çorbalarındada çok blendır kullanmadım pütürlüye alıştırdım bi sıkıntı yaşamadım cok şükür 1 yaşına giricek. öğürse bile karşısında bekledim kendi kendini kurtardı hep ve sakız çiğnerdim istem dışı çok yararı oldu 😂
Lulemom Semaakdeniz şuan benimki de 7.5 aylık. Mesela bugğn köfte yapmıştım. Ben çatalla ezdm de kaşıkla vermek istedim yemedi. Tüm olarak eline verdim. Kendi kendine yedi. Tek dikkat etmek gereken büyük bi lokma alıyosa daha almadan engel olabiliyorum. Alırsa da panik yapmadan parmağımı sokup çıkarıyorum. Zaten çeviremiyor da kendisi çıkartır belki. Ama ben o kadar beklemiyorum nolur nolmaz.
Yamanikomm Semaakdeniz 6 aylikti blw basladim bir yasinda suanda kahvaltisini kendi yiyor aksam corba vs ben yediriyorum
EsZe Semaakdeniz 8aylık falandı sanırım. Youtubetan önce ilkyardım videolarını izleyin. Sonra koyun. Bol bol öğürecektir endişe etmeyin. Öğürme refleksleri dillerinin ortasında şu an. Büyüdükçe bizim gibi geriye gidiyor. Dolayısıyla yiyecek dilinin ortasına gelince bile öğürüyorlar. Bu da boğulma ihtimallerini düşürüyor
Kahveseveranne Semaakdeniz oğlum 1 yaşında 6. Aydan itibaren ufak ufak eline veriyordum birkaç kere boğulma tehlikesi atlattı sonra ben korkmamaya o da ögürmeye alıştı şimdi kendi çatalla yiyor kaşık kullanmaya falan çalışıyor 😀