Momyy1 Kizlar bebegim 3 aylik ve bugun oglen 1 de uyandi hala uyumadi ne yapmam lazim bittim artik oruc bir yandan kendisi bir yandan dayanacak gucum kalmadi
2cocukannesi__ Momyy1 canım emzik kullanıyorsa gogusune yatır birlikte uzanın gotune piş piş yap benn 3 Ay öyle uyuuttum
EzelAliAkcam Öncelikle rabbim kolaylik versin. Bi sikintisi olmadigina eminmisiniz 11 saat cok uzun bi sure 3 aylik bebek icin
Momyy1 EzelAliAkcam saglik acisindan bir problem yok ona eminim mama kullaniyor karni tok onada eminim gercekten bitik haldeyim
EzelAliAkcam Momyy1 benim bebegimde hic bi sekilde uyumayi kabul etmezdi denemedigim yol kalmamisti. Mutfakta aspirator sesiyle ana kucaginda sallayarak uyutmustum bide oyle deneseniz ana kucagi varsa veya kolik bebek muzigiyle deneyebilirsiniz
Momyy1 2cocukannesi__ emzigi kisa sureli tutuyor odayi karanlik yaptim olmadi kucagima aldim yanima yatirdim sabahtan beri deniyorum olmuyor
Neslihan-55 Momyy1 mama da verebilirsiniz aç olduğu içinde uyumaz belki yada bir sıkıntısı mı var acaba
ikibebeli1616 Momyy1 bebekler uyku saati gecikince yorgunluktan da uyuyamaz bazen. Benim kızım da tam o aylarda çok uzun süre uyanık kalmıştı şaşırmıştım. Merak etmeyin, huzursuz değilse oyun oynatın sevin sarılın. Siz stres yapmazsanız o da rahat hisseder
Momyy1 ikibebeli1616 ilgilenmiyor ne cingirakla ne ses cikaran melodikayla topu var cingirakli salliyorum ediyorum
Momyy1 2cocukannesi__ o hic ise yaramadi bizde ilk gunden beri pis pis sesini dinletiyorum genelde veya ninni
Cgdmltr93 Momyy1 tavandan asılan hamak hayat kurtarıyor kesinlikle deneyin. Onda mutlaka uyuyorlar. Ya da eve salıncak kurun. Normal piknik salıncağı. Çocuklar çok seviyor onu. YouTube de Nebe suresi var bebekler için. Onu da açın . Fayda edecektir