MiracAlpinveUmutunAnnesi [bilinmeyen] numarası büyüdükçe içindeki bez sayısı kuculuyo ve fiyatı artiyo yanlış hatirlamiyosam 4 numarada 20 tane vardı 22 tl galiba
MiracAlpinveUmutunAnnesi [bilinmeyen] sleppy kullanmıyorum artık da o yuzden bilemedim 😂 maşallah kuzuya çok dolduruyo galiba😊
Ferzanberaa [bilinmeyen] Biz üç paket bezi ve 3 paket sleepy ıslak havluyu 75 liraya aldık internetten.
Barkinalpinannesi [bilinmeyen] canım ben sleepy kullanmıyorum komili kullanıyorum normal marketlerde 80 lisi 30 küsürdü sanırım bizim toptan satış mağazasından 80 lisini 20 liraya alıyorum eğer bu marketten varsa çevrende burdan alabilirsin
Gulayy Sleppy kendi sitesini takipte kal canım bazen güzel kampanyalar oluyor daha uyguna geliyor o kampanyalar ..😊😊
Gurbettebianne [bilinmeyen] fiyatlar arttı ve içindeki sayı azaldı . bizimki 24 e düştü . Genelde 25 heryerde en son e bebekte 30 olmustu