Fadile ya benim kızda 8.ayına girecek 11′inde bıyıkları var 🙈😥 8 aylık doğdu tüylerini dökemeden doğdu çocuuum napsın o da kıyamam baya kıllı doğdu. Yüzde 80 ini gitti tüylerin ama alnında var, yüz hatlarında var dökülür mü acaba onlarda ben beyaz tenliyim benim ailem de beyaz tenli.Eşim baya baya esmer kara 😂