aysell44 kızım 2 aylıkken grip olmuştu ve çok fazla öksürüyordu. Doktora gittim, ve size de faydası olur inşallah söylediklerinin. öncelikle bol bol emzirin. Onun dışında siz çiğ sarımsak yiyin. Bebeğe ise 2 diş sarımsağı ezin biraz zeytinyağı ile karıştırıp günde 3-4kez ayağının altına sürüp çorap giydirin.her gün hazırlamanıza gerek yok bu yağı. Bu Bi hazırladığınızı 4 5 gün kullanabilirsiniz ama buzdolabında saklayın.