sehrengiz_8 benim kaynana ise her agladıgında aç galiba diyip surekli basımda emzir diyodu agladıgında ugrasmıyordu gazı var diyordum inandıramıyordum, üst gazını cıkarıyordu, baska gaz olmadıgını sanıyordu ve cocugu nerdeyse yarım saate bir emziriyordum lohusalık sureci berbattı