Fadile açılacak bence yüzde 90 diye düşünüyorum 😀😀😀ben ve eşimde baya beyazız. Kızımın elleri o aylarda bembeyazdı teni baya esmerdi. Suan 6,5 aylık bizden de beyaz masallah 😀 ve 2-3 arkadaşımında öyle oldu bitter çikolatam diye seviyorken bebek white chocolate oldu 🍫☺️