Kızlar 5 ay once normal
dogum yaptım ve bel agrıları. Çok arttı Doğumumda çok zor olmuştu ozellıle belımın sağ tarafında daha yaygın benım gibi durumu yaşayanlar var mı ne
yapmalı bu duruma bazen bebegımı besıkten alırken çok zorlanıyorm doğrulamıyorum