Biroglanannesi Moon_Light orası uyuşuk diye ben dokununca bile huylanıyorum kız😬 Dövmeyi nasıl yaptırıcan huylanmazsan yaptır tabi canım .
Yagmuraydnn Moon_Light ahh canım daha 3 ay olmuş hele dur geçecek belli belirsiz olacak daha az sabır 💓
Busraaa333 Moon_Light hayır tabi ki daha çok yeni 6,5 ay oldu benim baya kapanıyor. 3 aylıkken kötüydü baya benim de
Busraaa333 Moon_Light şimdi sorunca bi daha baktım 3 aya göre baya iyi durumda ama tamamen geçmedi tabi ama bi 3 ay sonra bence yavaştan gidecek. Genelde sezeryan olan herkes aynısını söylüyor tamamen kapanıyormuş çok ince bir çizgi kalabiliyormus
Lay Moon_Light 13 ay oldu hala uyuşuk ve değişik bir hissi var kaşımak bile rahatsız edici dövme hayatta yapılmaz gibi geliyor bana
Kbrnrgnc Bence biraz daha bekleyin sezeryan olmadım ama karnımda ki çatlaklarım bile yeni yeni belirsizleşiyo 9. Aydan bildiriyorum eminim oda gün geçtikçe belirsizleşecektir
Eslemsi Oyle tamamen kpanmasi imknsz koca dikisin tabi ki ama kenarlari kpnip ortaya dgru birlesiyor 10 cmse uzunlugu 5 6ya dusuyor misal
Cansudkmts Moon_Light bende 3 ay önce doğum yaptım ve suan benim de kötü gözüküyor yengelerim sezaryan oldu seneler sonra orası hiç belli olmuyor bizim aslında iyi eşliden dikiş atıyorlardı oraya