Kkkk- Hayirlisi olsun canım belki biraz zorluk çekeriz ama beraber büyürler, birbirlerine yoldaş olurlar diye düşünüyorum bir yandan da kızıma haksızlık olur mu diye düşünüyorum ya Rabbim aratmadan nasip eder o zamanlar kızım 3 yaşına yakın olacak o yaşta abla olmayı kaldırabilir mi ? Kıskançlık vs olur mu hep ilgi kendisinde çünkü ailem eşim vs her istediğini yaparlar ben biraz müsade etmiyorum dediğim dedik olmasın diye ama onlara naz, cilve yapmasi da hoşuma gitmiyor değil 😊 Umarım umduğumuz gibi olur 🤗